Ny CEO hos Drys

Per Henriksen og Michael Als Jørgensen har indgået partnerskab, hvor Michael Als Jørgensen har købt 40 procent af Drys Denmark. Der er dermed nu 2 CEO i Drys Danmark.

Michael Als Jørgensen udtaler ”Det bliver spændende, men det er stadig så nyt, at det er svært at sige, hvad der kommer til at ske, og det er ikke noget, der kommer til at ske henover natten. Vi glæder os til at komme i gang,”

Michael Als Jørgensen har erfaring som mangeårig CEO i BTX Group og før det var han 7 år ved Jensen Women samt herefter 3 år hos brandet Byoung.

Michael Als Jørgensen igen ”Vi er enige om, at der er oceaner af muligheder i branchen, til trods for hårde tider. Vi kommer til at udfordre den tidligere forretningsmodel og kommer til at fokusere på vækst, både i Danmark, men specielt på eksporten”.

På eksportmarkedet har Michael Als Jørgensen mere erfaring, han kan trække på og benytte i den nye stilling som CEO Drys Denmark. Både Per Henriksen og Michael Als Jørgensen mener begge, at Drys Denmark er utrolig spændende virksomhed med mange dedikerede ansatte, som der bliver hårdt brug for i tiden frem, til udvikling af virksomheden.

Drys Denmark blev grundlagt helt tilbage i 1992 og startede under navnet Repeat. I år 2000 skiftede virksomheden navnet til Drys Denmark. Under virksomheden er i dag 3 mærker Repeat, Replace og Drys.

Spread the word. Share this post!