Samarbejde med Ronaldo en success

I januar indgik JBS en aftale med fodboldstjernen Christiano Ronaldo, og i lørdags kom den adm. direktør, Michael Alstrup, hjem fra Madrid efter lanceringen af Ronaldos undertøjsserie, CR7.

Han udtaler til Business.dk, at det er første gang, JBS kommer på verdenskortet, og at de nu skal være dygtige nok til at føre det helt i mål. Lanceringen i Madrid blev afholdt på rådhuset, og det gav genlyd i hele verden, at Ronaldo viste sig halvnøgen i JBS-undertøj. Michael Alstrup har derfor sendt førstegangsordrer ud til markeder som USA, Kina og Australien, der for JBS er nye områder.
For lige så snart JBS er kommet uden for Nordeuropa, har det været svært, fordi der i forvejen er nogle spillere på banen, der har en større genkendelighed. Det fortæller Michael Alstrup til Business.dk.

Hvor meget JBS får ud af aftalen, vil salget over julen vise. Men ifølge Michael Alstrup, har JBS aldrig stået stærkere end nu.

Spread the word. Share this post!